Тематические дни в учреждении дошкольного образования
Праграма правядзення Тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Народнага Адзінства
16.09.2022Мэта: фарміраванне ўстойлівага інтарэсу да гістарычных і культурных каштоўнасцей беларускага народу і другіх народаў суседніх краін. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.
Адукацыйная галіна "Музычнае мастацтва" |
Тэма: "Мой родны кут" Задачы: Развіваць цікавасць да твораў беларускай музыкі. Практыкаваць у выкананні спакойнага крока парамі па усёй зале. Замацоўваць уяўленні аб традыцыйных музычных інструментах. |
Дзіця і грамадства |
Мэта: фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі. Задачы: - - Замацаваць веды дзяцей аб сімвалах Беларусі. - Фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі. - Развіваць лагічнае мысленне, кемлівасць, развіваць у дзяцей веды пра народы, якія пражываюць у Беларусі; - выхоўваць сяброўскія адносіны, павагу да культуры розных народнасцяў. |
1 палова дня |
Зносіны Гутарка "Беларусь мая сінявокая, Беларусь мая, родны край" Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей аб Радзіме. Выхаванне пачуцця любові і гонару за сваю вялікую і малую Радзіму. Навучыць дзяцей бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю; спрыяць фарміраванню разумення значэння выразаў: Радзіма, малая радзіма; спрыяць выхаванню пачуцця павагі, гонару, патрыятызму, фарміраванню грамадзянскай пазіцыі, любові да сваёй краіны і малой Радзімы, развіваць гаворку, жаданне больш даведацца аб сваім краі. Мастацкая дзейнасць: Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў Н. Гальпяровіч “Сімвалы маёй краіны”, Тэма: «Беларускi касцюм» Праграмнызмест: пазнаёмiць дзяцей з нацыянальным беларускiм адзеннем, яго каляровым спалучэннем; праз гульнi развiваць цiкавасць да вуснай народнай творчасцi, праз дэкаратыўную дзейнасць дзiцячую творчасць i павагу да працы; замацаваць веды пра адлюстраванне беларускага ўзору, геаметрычныя формы, колер; навык малявання пэндзлiкам; выхоўвацьлюбоў да Радзiмы.
Гульнявая дзейнасць Гульня «Пазнай па апісанні» Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі, развіццё памяці, маўлення, увагі, дробнай маторыкі рук. Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня народнага адзінства.
|
2-ая палова дня |
Гутарка разважанне "Я - грамадзянін Рэспублікі Беларусь" Мэты: - разглядзець паняцці :Грамадзянства, патрыятызм; - выхоўваць пачуццё патрыятызму, адказнасці за свае ўчынкі; - працягнуць развіваць ўменні весці гутарку, выказваць сваё меркаванне. Самастойная мастацкая дзейнасць. Маляванне: "Мой родны, як ты мне мілы!" Мэта: сістэматызаваць уяўленні дзяцей аб Беларусі. Пашыраць актыўны слоўнік дзяцей па тэме. Фарміраваць цікавасць да таго, што адбываецца ў жыцці Радзімы, пачуццё павагі да яе народу, гонару за поспехі роднай краіны. Замацоўваць уяўленне аб элементах беларускага ўзору. Развіваць дробную маторыку рук. Выхоўваць патрыятызм, любоў і павага да Радзімы.
|
Программа тематического дня приуроченного ко Дню независимости Республики Беларусь
Праграма правядзення Тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
01.07.2022
Мэта: фарміраванне ўстойлівага цікавасці да гістарычных і культурных каштоўнасцяў беларускага народа. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.
1-я палова дня |
Прыём дзяцей. Урачыстая линейка, з праслухованнем гімна Рэспублікі Беларусь. Ранішняя гімнастыка. Сняданак. Адукацыйная галіна "Мастацкая дзейнасць - Маляванне" - сцяга Рэспублікі Беларусь Задачы: працягваць фарміраваць уяўленні пра краіну - Беларусь. Гутарка "Мой родны кут, як ты мне мілы" Задачы: Удакладніць і пашырыць веды дзяцей пра свой родны край. Дыдактычная гульня "Складзі карту Беларусі" Мэта: спрыяць замацаванню ўяўленняў у дзяцей аб карце Рэспублікі Беларусь, развіваць уменне пазнаваць па контуры вобласці. Беларускія народныя гульні Падрыхтоўка да абеду. Абед. Сон. |
2-я палова дня |
Полудзень. Развучванне верша Я.Коласа "О, край родны, край прыгожы". Мэта: развіваць памяць, выхоўваць атрыятычныя пачуцці да роднага краю. Конкурс малюнкаў на асфальце " Квітней Радзіма пад блакітным небам". Чытанне прымавак і прыказак пра Беларусь. Адыход дзяцей дадому. |
Программа проведения тематического дня приуроченного ко Дню Государственного герба Республики Беларусь и Государственного флага Республики Беларусь
Программа проведения тематического дня приуроченного ко Дню Государственного герба Республики Беларусь и Государственного флага Республики Беларусь
Цель: формирование представлений о родном крае, его символах; воспитание патриотических чувств, любви к родному краю и гордости за него.
Задачи: формировать представления о расположении Республики Беларусь на географической карте, государственных символах (флаг, герб, гимн); развивать интерес и уважение к Государственным символам Республики Беларусь (флаг, герб, гимн), желание подпевать гимн; воспитывать интерес, внимание, патриотические чувства, любовь и гордость к родному краю.
1-я половина дня |
Прием детей. Общение с родителями. Беседа «Республики Беларусь государственные символы». Утренняя гимнастика. Хозяйственно бытовой труд. Дежурство по столовой. Подготовка к завтраку. ЗАВТРАК. Прослушивание Государственного гимна Республики Беларусь перед началом занятий. |
Образовательная область «Ребенок и общество»
|
Тема: «Республика Беларусь. Символы государства.» Программные задачи: формировать представления о государственных символах (флаг, герб, гимн); развивать умения самостоятельно проявлять во взаимодействии со сверстниками взрослыми нравственные качества; воспитывать уважение. |
Образовательная область «Художественная литература» |
Тема: «Символы моей страны» Н.Гальпяровича Программные задачи: формировать представления об особенностях структуры повествования; развивать умения устанавливать простейшие причинно-следственные связи между событиями; воспитывать чувство сопереживания героям литературных произведений. |
|
Подготовка к прогулке. ПРОГУЛКА Наблюдение за флагом Республики Беларусь с дальнейшим обсуждением. Д\и «Символы надежды и добра». П\и «Тополёк». Работа в природе «Рыхление грядок». Подготовка к обеду. ОБЕД СОН
|
2-я половина дня |
Подъем, туалет, гигиенические процедуры. ПОЛДНИК. Разгадывание загадок о Беларуси. Подготовка к прогулке. ПРОГУЛКА. Д\и «Символы Беларуси.» Наблюдение за погодными условиями. Возвращение с прогулки. Уход детей домой. Беседа с родителями. Дома: прогулка, ужин, просмотр мультфильмов, сон.
|
Программа проведения тематического дня приуроченного ко Дню Победы
10.05.2022Программа проведения тематического дня
приуроченного ко Дню Победы
Цель: формирование представлений об исторических военных событиях, предшествующих Дню 9 мая 1945 года, о значимости и величии праздника День Победы, традициях празднования Дня Победы.
1-я половина дня |
Утро: Беседа «День Победы» Задачи: знакомство с историей праздника День Победы, с его значимостью для молодого поколения, с атрибутами праздника, с историей его проведения. Рассматривание сюжетных картинок. Индивидуальная работа, направленная на развитие логического мышления «Собери пазлы» (военная техника) - Егор, Матвей. Минутка безопасности: Утренняя гимнастика
|
Образовательная область «Ребенок и общество»
|
Тема: «День Победы — главный праздник». Программные задачи: формировать первоначальные представления о государственном празднике «День Победы», его традициях и атрибутах, развивать разговорную речь, ввести в активных словарь детей слова «ветеран», «подвиг», «мужество», «парад», «боевые награды», «герои»; воспитывать чувство любви и уважения к Родине, чувство гордости и благодарности к ветеранам- защитникам Родины.
|
Образовательная область «Художественная литература» |
Читание стихотворения «Дароги боевые» П.Глебки. Программные задачи: формировать умение эмоционально воспринимать образное содержание стихотворения; развивать умение запоминать стихотворение с использованием опорных схем, закреплять умение отвечать на вопросы полным предложением: развивать память, внимание, мышление; воспитывать умение проявлять сочувствие.
|
|
1 прогулка: Наблюдение за деревьями Задачи: закреплять умение определять силу ветра. Игры с выносным материалом (машины, самолеты). Хозяйственно-бытовой труд. Наведение порядка на участке Задачи: воспитывать желание трудиться.
|
2-я половина дня |
Логоритмическая игра «Этот день Победы!» Задачи: закрепить представление об атрибуте праздника День Победы, развивать общую моторику. 2 прогулка: Индивидуальная работа направленная на развитие меткости: Игра «Снайперы». Беседа: «Почему война называется Великой Отечественной?» Задачи: расширять представления детей о событиях ВОВ, о детях героях; Слушание песни «День Победы» (музыка Д. Тухманова. Задачи: познакомить с музыкальным произведением, поддерживать интерес к песням военной тематики.
|