Тематические дни в учреждении дошкольного образования

Праграма правядзення Тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Народнага Адзінства

16.09.2022
 

Мэта: фарміраванне ўстойлівага інтарэсу да гістарычных і культурных каштоўнасцей беларускага народу і другіх народаў суседніх краін. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.

Адукацыйная галіна "Музычнае мастацтва"

Тэма: "Мой родны кут"

Задачы: Развіваць цікавасць да твораў беларускай музыкі. Практыкаваць у выкананні спакойнага крока парамі па усёй зале. Замацоўваць уяўленні аб традыцыйных музычных інструментах.

Дзіця і грамадства

Мэта: фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі.

Задачы:        

- - Замацаваць веды дзяцей аб сімвалах Беларусі.

- Фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі.

- Развіваць лагічнае мысленне, кемлівасць,

развіваць у дзяцей веды пра народы, якія пражываюць у Беларусі;

- выхоўваць сяброўскія адносіны, павагу да культуры розных народнасцяў.

1 палова дня

Зносіны

 Гутарка "Беларусь мая сінявокая, Беларусь мая, родны край"

Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей аб Радзіме. Выхаванне пачуцця любові і гонару за сваю вялікую і малую Радзіму. Навучыць дзяцей бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю; спрыяць фарміраванню разумення значэння выразаў: Радзіма, малая радзіма; спрыяць выхаванню пачуцця павагі, гонару, патрыятызму, фарміраванню грамадзянскай пазіцыі, любові да сваёй краіны і малой Радзімы, развіваць гаворку, жаданне больш даведацца аб сваім краі.

Мастацкая дзейнасць:

Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў

Н. Гальпяровіч  “Сімвалы маёй краіны”,

Тэма: «Беларускi касцюм»

Праграмнызмест: пазнаёмiць дзяцей з нацыянальным беларускiм адзеннем, яго каляровым спалучэннем; праз гульнi развiваць цiкавасць да вуснай народнай творчасцi, праз дэкаратыўную дзейнасць дзiцячую творчасць i павагу да працы; замацаваць веды пра адлюстраванне беларускага ўзору, геаметрычныя формы, колер; навык малявання пэндзлiкам; выхоўвацьлюбоў да Радзiмы.

 

Гульнявая дзейнасць

Гульня «Пазнай па апісанні»

Мэта: 

фарміраванне ўяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі, развіццё памяці, маўлення, увагі, дробнай маторыкі рук.

Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня народнага адзінства.

 

2-ая палова дня

Гутарка разважанне

"Я - грамадзянін Рэспублікі Беларусь"

Мэты:

- разглядзець паняцці :Грамадзянства, патрыятызм; - выхоўваць пачуццё патрыятызму, адказнасці за свае ўчынкі;

- працягнуць развіваць ўменні весці гутарку, выказваць сваё меркаванне.

Самастойная мастацкая дзейнасць.

Маляванне: "Мой родны, як ты мне мілы!"

Мэта: сістэматызаваць уяўленні дзяцей аб Беларусі. Пашыраць актыўны слоўнік дзяцей па тэме. Фарміраваць цікавасць да таго, што адбываецца ў жыцці Радзімы, пачуццё павагі да яе народу, гонару за поспехі роднай краіны. Замацоўваць уяўленне аб элементах беларускага ўзору. Развіваць дробную маторыку рук. Выхоўваць патрыятызм, любоў і павага да Радзімы.

 

свернуть

Программа тематического дня приуроченного ко Дню независимости Республики Беларусь

Праграма правядзення Тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Незалежнасці Рэспублікі Беларусь

01.07.2022

Мэта: фарміраванне ўстойлівага цікавасці да гістарычных і культурных каштоўнасцяў беларускага народа. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.

1-я палова дня

Прыём дзяцей.

Урачыстая линейка, з праслухованнем гімна Рэспублікі Беларусь.

Ранішняя гімнастыка.

Сняданак.

Адукацыйная галіна "Мастацкая дзейнасць - Маляванне" - сцяга Рэспублікі Беларусь

Задачы: працягваць фарміраваць уяўленні пра краіну - Беларусь. 

Гутарка "Мой родны кут, як ты мне мілы"

Задачы: Удакладніць і пашырыць веды дзяцей пра свой родны край.

Дыдактычная гульня "Складзі карту Беларусі"

Мэта: спрыяць замацаванню ўяўленняў у дзяцей аб карце Рэспублікі Беларусь, развіваць уменне пазнаваць па контуры вобласці.

Беларускія народныя гульні

Падрыхтоўка да абеду. Абед. Сон.

2-я палова дня

Полудзень.

Развучванне верша Я.Коласа "О, край родны, край прыгожы".

Мэта: развіваць памяць, выхоўваць атрыятычныя пачуцці да роднага краю.

Конкурс малюнкаў на асфальце " Квітней Радзіма пад блакітным небам".

Чытанне прымавак і прыказак пра Беларусь.

Адыход дзяцей дадому.

свернуть

Программа проведения тематического дня приуроченного ко Дню Государственного герба Республики Беларусь и Государственного флага Республики Беларусь

Программа проведения тематического дня приуроченного ко Дню Государственного герба Республики Беларусь и Государственного флага Республики Беларусь

 

Цель: формирование представлений о родном крае, его символах; воспитание патриотических чувств, любви к родному краю и гордости за него.

Задачи: формировать представления о расположении Республики Беларусь на географической карте, государственных символах (флаг, герб, гимн); развивать интерес и уважение к Государственным символам Республики Беларусь (флаг, герб, гимн), желание подпевать гимн; воспитывать интерес, внимание, патриотические чувства, любовь и гордость к родному краю.

1-я половина дня

Прием детей. Общение с родителями.

Беседа «Республики Беларусь государственные символы».

Утренняя гимнастика.

Хозяйственно бытовой труд. Дежурство по столовой.

Подготовка к завтраку.

ЗАВТРАК.

Прослушивание Государственного гимна Республики Беларусь перед началом занятий.

Образовательная область

«Ребенок и общество»

 

Тема: «Республика Беларусь. Символы государства.»

Программные задачи:

формировать представления о государственных символах (флаг, герб, гимн); развивать умения самостоятельно проявлять во взаимодействии со сверстниками взрослыми нравственные качества; воспитывать уважение.

Образовательная область «Художественная литература»

 Тема: «Символы моей страны» Н.Гальпяровича

Программные задачи:

формировать представления об особенностях структуры повествования; развивать умения устанавливать простейшие причинно-следственные связи между событиями; воспитывать чувство сопереживания героям литературных произведений.

 

Подготовка к прогулке.

ПРОГУЛКА

Наблюдение за флагом Республики Беларусь с дальнейшим обсуждением.

Д\и «Символы надежды и добра».

П\и «Тополёк».

Работа в природе «Рыхление грядок».

Подготовка к обеду.

ОБЕД

СОН

 

2-я половина дня

Подъем, туалет, гигиенические процедуры.

ПОЛДНИК.

Разгадывание загадок о Беларуси.

Подготовка к прогулке. ПРОГУЛКА.

Д\и «Символы Беларуси.»

Наблюдение за погодными условиями.

Возвращение с прогулки.

Уход детей домой. Беседа с родителями.

Дома: прогулка, ужин, просмотр мультфильмов, сон.

 

свернуть

Программа проведения тематического дня приуроченного ко Дню Победы

10.05.2022

Программа проведения тематического дня

                             приуроченного ко Дню Победы

 

Цель: формирование представлений об исторических военных событиях, предшествующих Дню 9 мая 1945 года, о значимости и величии праздника День Победы, традициях празднования Дня Победы.

 

1-я половина дня

Утро:

Беседа «День Победы»

Задачи: знакомство с историей праздника День Победы, с его значимостью для молодого поколения, с атрибутами праздника, с историей его проведения.

Рассматривание сюжетных картинок.

Индивидуальная работа, направленная на развитие логического мышления «Собери пазлы» (военная техника) - Егор, Матвей.

Минутка безопасности:

Утренняя гимнастика

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Образовательная область

«Ребенок и общество»

 

Тема: «День Победы — главный праздник».

Программные задачи: формировать первоначальные представления о государственном празднике «День Победы», его традициях и атрибутах, развивать разговорную речь, ввести в активных словарь детей слова «ветеран», «подвиг», «мужество», «парад», «боевые награды», «герои»; воспитывать чувство любви и уважения к Родине, чувство гордости и благодарности к ветеранам- защитникам Родины.

 

Образовательная область «Художественная литература»

 Читание стихотворения «Дароги боевые» П.Глебки.

Программные задачи: формировать умение эмоционально воспринимать образное содержание стихотворения; развивать умение запоминать стихотворение с использованием опорных схем, закреплять умение отвечать на вопросы полным предложением: развивать память, внимание, мышление; воспитывать умение проявлять сочувствие.

 

 

 

1 прогулка:

Наблюдение за деревьями

Задачи: закреплять умение определять силу ветра.

Игры с выносным материалом (машины, самолеты).

Хозяйственно-бытовой труд.

Наведение порядка на участке

Задачи: воспитывать желание трудиться.

 

2-я половина дня

Логоритмическая игра «Этот день Победы!»

Задачи: закрепить представление об атрибуте праздника День Победы, развивать общую моторику.

2 прогулка:

Индивидуальная работа направленная на развитие меткости:

Игра «Снайперы».

Беседа: «Почему война называется Великой Отечественной?»

Задачи: расширять представления детей о событиях ВОВ, о детях героях;

Слушание песни «День Победы» (музыка Д. Тухманова.

Задачи: познакомить с музыкальным произведением, поддерживать интерес к песням военной тематики.

 

 

                                                                                                  

свернуть